Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Monica - 5 januari 2011 18:54

Idag har jag varit hos min söta vän Sanna i Köping. Nu fick jag pussa och gosa med fyra ljuvliga valpisar, två vita gossar och två bruna gossar. Jag som är så valpsugen fick "avreagera" mig på världens goaste, pussigaste och ljuvligaste valpar. De är så himla söta alla fyra. Inga bilder blev det som vanligt, tänk att man alltid glömmer det. Ingen åkte med i väskan hem men det var bra nära.


Sanna och jag satt vid datorn och kollade stamtavlor på eventuella hanar som skulle kunna passa att para mina damer med. Superspännande! . Det är så roligt att träffa Sanna med flock och "min" lilla Arvid blir så extraglad när gamla matte kommer. Puss på alla sötnäsor stora som små.


Idag gratulerar vi också Flisan och hennes två bröder på 11-års dagen. Min lilla första pudelkull. Mirandas första valpar. Må så gott hjärtebarn och puss på era lakritsnäsor.

                     

                      Sexy Leg`s Sweet Lady Triumph, Flisan


På återhörande

Monica

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi har en liten uppfödning av dvärg- och toypudel i färgerna svart och brunt.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards