Alla inlägg under september 2009

Av Monica - 30 september 2009 22:45

Oj vad jobbigt det är att byta hemsida. Jag vill ju ha med allt från min gamla hemsida och det tar verkligen tid. Alla bilder på mina och andras pudelungar måste ju följa med. Jag har suttit framför datorn i flera timmar nu med uppehåll för hundrastning och lite mat emellanåt. Jag är väl lite petig också för det måste ju bli snyggt, så snyggt som det kan i alla fall.


Nu skall jag och pudlarna gå och lägga oss.


Natti natti

Monica

Av Monica - 29 september 2009 19:10

Jaha så har jag börjat med att försöka blogga jag med. Det trodde jag aldrig! Jag får väl följa med i nymodigheterna. Det blir säkert roligt när man väl kommer igång.


Idag har jag varit hos min valpköpare, tillika fodervärd, Matilda och hälsat på. Esmeralda blir superglad när första "matte" kommer på besök och Alice blev glad och pussades för fullt. Juli fick följa med och hon var så kaxig mot Esmeralda och Alice så jag fick skämmas. Juli är så duktig att åka bil, hon lägger sig ner i buren och sover och säger inte ett pip.


Hu vad kallt det har blivit, jag fryser. Man har ju blivit lite bortskämd med temperaturer runt +20 grader men nu åker stövlar och jacka fram. Det är i alla fall riktigt vackert med rödgula löv på träden och knallröda rönnbär i klasar. Hösten är fin då solen skiner men tråkig när det regnar.


Nu ligger alla pudlar i soffan bredvid mig och sover som stockar. Det är så härligt med alla sötnosar, de ger värme och kärlek i massor.


Ha en skön kväll

Monica

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi har en liten uppfödning av dvärg- och toypudel i färgerna svart och brunt.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards