Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

Julis andra utställning

Av Monica - 4 oktober 2010 12:23

Juli har varit på sin andra utställning i söndags. Utställningen var Pudelklubbens i tennishallen i Gnesta. Massor av pudlar i alla färger och storlekar och massor av trevliga pudelmänniskor. Både jag och Juli är ganska oerfarna på det här med att springa runt i ringen så vi lär oss fortfarande men den här gången så ville Juli både springa och gå med sin matte. Nu var det ju matte som var lite klantig och höll kopplet i fel hand o s v men som sagt vi lär oss och förhoppningsvis så kommer det att gå galant en vacker dag. Det är i alla fall roligt och Juli är glad och positiv. Kroppen tar ju stryk av allt det här men vad gör det när vi har så roligt. Bedömning 1 kv, 3:a bästa dvärgjuniortik med Hp. Det var Julis sista utställning som junior, nästa gång är hon unghund.


  

          Sexy Leg`s Hope And Glory "Juli" i ett blåsigt Gnesta


Jag vill också  gratulera mina småsmulor Spike och Molly som fyllde fyra år den 1 oktober. Skorpans sista kull hos mig. Ni små krumelurer som var tvugna att födas på natten som alla andra små skorpsmulor. Jag tänker på er små hjärtebarn och hoppas att ni har det bäst. Puss på era små smulnäsor.


           

               Sexy Leg`s Power Of Love "Spike" 8 veckor


På återhörande

Monica

 
 
Sanna

Sanna

4 oktober 2010 16:32

Jisses vad söt hon blev på bilden!!
Många kramar Sanna & Gänget

http://www.svartalfernas.se

 
Matilda Esmeralda o Alice

Matilda Esmeralda o Alice

4 oktober 2010 18:14

Grattis!Åh vad söt hon är!Ska bli kul att ses här nåt framöver :)
kramisar

http://alice-esmeralda.bloggplatsen.se

 
Anette

Anette

8 oktober 2010 09:07

Så söt hon är på bilden lilla Juli!
Puss på hennes nos.
Kram på er

http://www.supersoniks.dinsudio.se

 
Isor

Isor

11 oktober 2010 09:24

Kors syster va´söt du är. Vi kanske ses till våren på utställningarna. Jag ska lata mig hela vintern har jag tänkt. YYYYYYllllll på dig

http://www.smagardens-kennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 16 januari 2011 16:38


Idag gratulerar vi Happy, Sexy Leg`s My Precious Melody, på åttaårs dagen. Du goa, speciella, sötaste, ljuvligaste och mest bestämda lilla dam. Du fick en ljuvlig liten gosse, Charlie, men ödet ville att det skulle räcka så. Du är i alla fall helt un...

Av Monica - 13 januari 2011 17:15


Grattis, grattis till Skorpan och hennes två systrar idag på åttaårs dagen. Mina fina tjejer hoppas att allt är okej med er. Tänker på er mina små hjärtebarn. Tusen pussar på era små lakritsnäsor.                                          Sexy Leg...

Av Monica - 5 januari 2011 18:54


Idag har jag varit hos min söta vän Sanna i Köping. Nu fick jag pussa och gosa med fyra ljuvliga valpisar, två vita gossar och två bruna gossar. Jag som är så valpsugen fick "avreagera" mig på världens goaste, pussigaste och ljuvligaste valpar. De är...

Av Monica - 27 december 2010 20:38


För det första så måste jag säga grattis till mina små skorpsmulor Esmeralda, Oskar och Dino som fyller 6 år idag. Massor med pussar på era små smulnäsor mina hjärtebarn.                                 Lilla söta Esmeralda, Sexy Leg`s Only One W...

Av Monica - 13 december 2010 18:20


Nu har Alice, Sweet Stuff Lady Luck, blivit 18 månader. Idag har vi varit på Strömsholms djursjukhus för att ögonlysa och patellaundersöka henne. Allt var utan anmärkning. Nu väntar vi på att lillfröken skall börja löpa så att vi kan få lite valpar v...

Presentation


Vi har en liten uppfödning av dvärg- och toypudel i färgerna svart och brunt.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards